PYROPLZEN.cz
Domů E-shop Speciální efekty Zapůjčení pípy Kontakty
Košík 0

Reklamační řád

Účinný od 1.12.2018

Úvod

Tento reklamační řád upravuje práva a povinnosti mezi prodávajícím PyroPlzen.cz s.r.o., Koterovská 574/177, 326 00 Plzeň a kupujícím na eshopu www.pyroplzen.cz.
Byl zpracován dle ustanovení zákona č. 40/1964 Sb., Občanský zákoník a zákona č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů a vztahuje se na spotřební zboží, u něhož jsou v záruční době uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady.

Záruční doba

Záruční doba spotřebního zboží činí 24 měsíců a prodlužuje se o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě.

Kde uplatnit reklamaci

Kupující může uplatnit oprávněnou reklamaci mimo jiné:
  • Doručením nebo osobně na adrese: PyroPlzen.cz s.r.o., Koterovská 574/177, 326 00 Plzeň
  • Emailem na adrese: info@pyroplzen.cz

Co doložit při reklamaci

Kupující při podávání reklamace doloží:
  • Způsob nabytí zboží (například předložením daňového dokladu, faktury či záručního listu)
  • Reklamované zboží (doporučujeme reklamovat zboží včetně příslušenství a obalu), vyplněním reklamačního protokolu
  • Detailní popis reklamované závady

Průběh reklamace

Prodávající kupujícímu vystaví písemné potvrzení o přijetí výrobku do reklamačního řízení. Potvrzení obsahuje mimo jiné označení výrobku, datum uplatnění reklamace, popis reklamované závady a požadovaný způsob vyřízení reklamace.
O reklamaci prodávající rozhodne ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti (30) kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.
Jestliže nebude lhůta dodržena, má spotřebitel právo na výměnu vadného zboží nebo na odstoupení od kupní smlouvy.
O vyřízení reklamace je zákazník informován e-mailem nebo telefonicky. Na kontakt, který uvedl do reklamačního protokolu.
Při ukončení reklamačního řízení prodávající vystaví kupujícímu potvrzení o datu ukončení reklamace, způsobu vyřízení reklamace, potvrzení o provedení opravy a potvrzení o době trvání opravy výrobku.
V případě zamítnutí reklamace prodávající kupujícímu vydá písemné zdůvodnění.

Kdy nárok na záruku zaniká

Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě:
  • Opotřebení věci jejím obvyklým užíváním
  • Neodbornou manipulací a používáním v rozporu s návodem na výrobku
  • Poškození živly (např. voda, vlhkost, apod.)
  • Poškození nadměrným zatěžováním

Oprávněná reklamace

V případě oprávněné reklamace je zboží spotřebiteli bezplatně opraveno. Pokud se jedná o neodstranitelnou závadu, je zboží vyměněno za nové.
V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu poštovného v nutné výši (náhradu nutných nákladů, které vznikly v souvislosti s reklamací).
V případě zjevně neoprávněné reklamace nemá kupující nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace.

Doporučení pro zasílání reklamace

Kupujícímu je doporučeno před odesláním reklamovaného zboží kontaktovat prodávajícího emailem. Zboží je vhodné odesílat až po vzájemné dohodě o způsobu doručení reklamace.
Prodávající doporučuje zboží před odesláním pečlivě zabalit do původního přepravního obalu.
Při převzetí zásilky (po vyřízení reklamace) od přepravce je doporučeno vždy zkontrolovat zásilku bezprostředně při převzetí. Kontrolou zásilky se rozumí zjištění neporušenosti obalu, mechanické či jiné poškození obalu zásilky.
V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Přepravce GLS nebo České pošty je zavázán vyčkat, než kupující kontrolu učiní.

Speciální podmínky pro pyrotechniku

Vzhledem k charakteru prodávaného zboží je možné zasílat do reklamace pouze nepoužité pyrotechnické zboží (nefunkční například z důvodu chybějící iniciační zápalnice, stopiny).
Použité (již jednou iniciované) selhané pyrotechnické výrobky je kupující povinen zlikvidovat dle návodu na výrobku. Kupující je povinen se před použitím pyrotechnického výrobku seznámit s návodem na použití a likvidaci výrobku. Návod je uveden na obalu výrobku.
Reklamaci použité (iniciované) pyrotechniky je možné uznat na základě pořízené fotodokumentace.

Postup při selhání pyrotechniky

Likvidaci použité techniky proveďte dle návodu výrobce. Pokud takový postup není definován:
  • Ponechte výrobek 15 minut v klidu
  • Ponořte jej na min. 2 hodiny do vody
  • Z bezpečné vzdálenosti pořiďte fotografie
  • Následně postupujte dle pokynů na likvidaci výrobku uvedených na obalu
Jiná manipulace se selhávkou zakázána!!!

Požadavky na fotodokumentaci selhávky

Na fotografii reklamované selhávky by mělo být zřejmé:
  • Viditelná nefunkčnost výrobku
  • Viditelně spotřebovaná iniciační část výrobku (vyhořelá zápalnice)
  • Datum pořízení fotografie (doporučujeme na fotoaparátu nastavit datum)
  • Jaký výrobek je reklamován
Tento reklamační řád nabývá účinnosti 1.12.2018
Změny reklamačního řádu vyhrazeny.
PYROPLZEN.cz s.r.o. © 2025
Zábavní pyrotechnika & profesionální ohňostroje
Obchodní podmínky Reklamační řád Kontakt

Váš košík (0 položek)

Načítám...
Celkem: 0 Kč
Zobrazit košík